SNART!

2008-05-13 | 17:34:06 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Kommer jonas hit 30:e maj och sen åker jag ner kommer bli så jävla bäst <3<3<3, åhhhhh!:*.
Redovisningen om Olof Palme gick bra och det kändes som jag kunde det rätt bra. Jag åt äcklig sparrisoppa till middag som mammi hade köpt och jag stressade hem hade ingen mjölk,cyklade i väg och då hade mamma kommit hem när jag kom hem igen och hon hade redan köpt mjölk. Bakade chokladrutor och snart ska jag till skolan för teatercafe` det ska bli trevligt att se alla 3:ornas monologer och sitta och göra ingenting är väl alltid lika trevligt också haha :/ :D.

Hoppas ni alla har haft en trevlig dag, själv är jag bara på halvdåligt humör heh....>.<
Kram på er!

Jonas

VAD SÖT DU ÄR :::::::::::::*



Jag har haft en helbra dag faktiskt dock inte så trevligt med idrotten, att jag fick lov att gå tidigare :(

2008-05-13    21:07:32    http://taza.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback