Jag tänkte blogga ett inlägg

2008-05-23 | 19:31:50 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

I dag var en slapp dag minsann men man skulle ju springa coopertestet men istället skolkade man för att man pallar inte med att springa coopertestet, ok jag är lite dålig ibland.

Jag skulle behöva ett rejält jävla ligg av kvinnokön eller killkön spelar ingen roll
Är du sugen och är snygg
Kontakta mig puss.

Nej jag skojjade, så slampig är jag inte att jag tar vem som helst,hehe.

Har gjort klart alla läxor nu förutom religonen men i helgen så ska religon inlämningsuppgiften också bli klar så man kan fokusera på buddismenprovet sen eller ja, det kan jag ju göra i alla fall,.

Det är massa fint väder ute och jag skulle gärna grilla men i morgon blir det nog gillning i stället.
Om 6 dagar så har syster Elin vart i Uppsala och hämtat Sötis Alyona,. åh jag är så längtansfull och ivrig inför det!

Nu sitter jag här och är sugen på att beställa filmen tillsammans är man mindre ensam,någon ny bok eller så,vore finfint.

Just nu har jag en kladdkaka i ugnen som jag ska bjuda Råbban på :),snäll Robert!
Men den verkar aldrig bli klar,hoppas den vill bli klar snart bara :)

Hångel på er!




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback