Frihet

2008-05-26 | 16:22:09 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag tycker om frihet.
 Friheten när man har slutat skolan och får ta sin sköna promenad hem.
Sitta ute i solen och göra ingenting eller plugga
Sitta i hamnen och äta en glass och läsa en bra bok
Jag tycker om att sitta och fika på mysigaste lundbergs
Anstränga mig och känna mig snygg (vilket jag nästan aldrig orkar göra)
Dricka te eller caffe latte
Umgås med vänner
Festa
Gå på festivaler

Det är livet det!

Jag tycker också om att prata om allt och ingenting.
Fast kramas är också trevligt eller varför inte gå en långpromenad med hunden?
Eller baka en god kaka.

Men istället så idag har jag ägnat mig åt att plugga än så länge,fast måste plugga mera också.
I kväll ska jag se på bra tvprogram som avslutningen på highchaparall och Sthlm.
Nu ska jag nog gå och laga qournsås med pasta.
I dag skulle jag redovisa men en person fattades så på onsdag istället, ett G i kulturhistoria, jaja, jag hade väl inte ansträngt mig för något högre, fast vore fint om jag hade haft VG, men nu är det ett G.
Alltid bättre än IG iaf..

På torsdag kommer hunden åhh, vad jag längtar, Elins 3 månaders valp och på fredag kommer Jonas och Lasse till övik med deras Söta hund Zaida :). Kommer bli en fin helg tror jag :).

Jag vill fota och jag vill åka till Gullvik eller Hörnsjön, hoppas Elin vill åka till Hörnsjön i helgen :).


Tobias

svar: jasså ? ;)

2008-05-26    17:59:45    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback