Effektiv

2008-05-22 | 15:24:24 | Direktlänk | | 3 Kommentarer
Har faktiskt vart riktigt effektiv på denna lektion och denna dag har vart bra och softlish, ska göra klart KMM-fördjupningen i kväll,så kan jag inrikta mig på religonen! Sen kan man lämna in den i morgon och får sovmorgon på måndag och slutar tidigt på torsdagen helbra ju :D.

Nu känns allt inte så himla jobbigt längre när jag börjat tagit tag i allt och snart ska jag träffa Susanne,hel trevligt ju!:)
I dag var det dansuppvisning och de var massa bra och roligt :).

Har inte så mycket att tillägga förutom att snart kommer allt plugg ta slut, ska plugga buddismen i helgen och göra religonsuppgiften, sen har jag inget mer plugg och på måndag är det svenskaredovisning men det kommer gå bra tror jag :).

Puss!
--------------

Effektiv som en riktig effektiv människa har jag varit idag. Jag gjorde klart mitt KMM arbete, renskrev två uppgifter, så på måndag kommer jag ha sovmorgon till halv tio och torsdag kommer jag sluta tidigt, helt superduper majs ju!
Efter skolan träffade jag Susp och det var lika trevligt som vanligt. Jag fyndade skivor på Åhlens med artister som jag aldrig hade hört förut. Det var en vild chansning, men jag litade på Susanne när hon sa att Anna Järvinen var bra, så jag köpte Anna Järvinen och Kajsa Grytt och det var en bra chansning! Då båda skivorna var bra liksom :).

I morgon är det cooper testet och fan heller att jag ska springa runt den där banan, helt pest och pina speciellt när folk ser en. Jag pallar det inte bara. I helgen ska jag ägna mig åt inlämningsuppgiften i religon och plugga inför budismenprovet, usch  som är på tisdag....

Såg ett par sjukt söta skor idag på indiska som jag nog ska köpa i framtiden och usch vilken knäckebrödsblogg inlägg detta blev! Men men.

Jag kan iaf rekommendera Kajsa grytt och anna järvinen än fast jag inte hunnit lyssna så mycket ännu :)



Fan vad mitt hår luktar örter från henna schampot alltså, men äh örter är bra för håret så! Här kommer dagens outfit:

Kjolen med prickar på:H&M
T-shirten: Monki
Strumpbyxor:H&M
Sockar:Lindex
Koftan:H&M


Med solen i ögonen.

marie

Jag såg dej på stan idag!

2008-05-23    00:51:25   
Tobias

svar: nej daim är supergott ;D go morgon!

2008-05-23    06:07:04    http://grymtroligperson.blogg.se/
Tobias

svar: nemen tack :D

2008-05-23    16:41:39    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback