BAJS

2008-05-18 | 23:53:59 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
BAJSBAJS
BAJSBAJSBAJS
BAJS
BAJS
BAJS

JAG HATAR SÖNDAGAR
Jag borde sova men jag har lite småångest
Jag hatar hur jag börjat känna mig tjock,ful,.äcklig nu igen.
Igen och igen och igen.
Jag vill bara att min mage ska försvinna, att jag ska kunna tycka om min kropp. PUNKT.

Men någon gång i mitt liv kommer jag kanske göra det, vem vet?
Jag vill inte gå ned i vikt men ändå vill jag, men aldrig blir man nöjd ändå..

ÄSCH!
Nu blir det en kopp varm choklad eller te, eller sömn i stället.
Ja,jag röstar för borsta tänderna och sömn i stället.

SÖNDAGAR SUGER
och livet med ibland

Skit också.
Men snart,snart är det sommarlov!
Bara lite uppgifter kvar innan dess så är man fri WOHO!::D



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback