----

2008-05-26 | 20:44:27 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag är körd men det vill jag inte tänka på.
Men betyg går att läsa upp.
Men engelska är jag helt kass på.
Jag kommer inte få något slutbetyg i 3:an
Det har jag inte tänkt på först nu.


Jag kommer inte komma någonstans i livet
jag vill lägga mig ned och dö.
Ibland så.

Provet lär säkert gå åt helvete i morgon också
Sen kommer säkert krister sätta ig på mig i detta ämne han har mig också bara för ett prov, fast jag har fått G  och VG på allt annat, men provet går att göra om till hösten, kanske, sen mitt IG i arbetsmiljö och säkerhet går att fixa till om jag frågar honom om jag får göra det där provet igen till hösten.

Allting borde fixa sig.
Nu är klockan kvarti 9 och snart är det sthlm <3.

Livet suger
Jag är värdelös (ibland).

Jay

Kom ihåg att skolan långt ifrån är hela livet.

Lärare är skitbra på att framkalla ångest över att det går knackigt i skolan och det känns som livet är kört, stämmer verkligen inte:)

2008-05-26    21:13:11   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback