Jag vill bara höra dina hjärtslag

2008-03-17 | 15:27:57 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
jag älskar kents texter.
I dag i skolan var det segt och jag var massa trött. Det var äcklig lunch,pyttipanna, så det blev morotsmackor, inte direkt så mättande. Så när jag promenerade hem började hungern tränga på och jag ville bara ha mat. När jag kom hem fanns det ingen ost i kylen ,men pappa den bästa, tog fram sardiner, så jag har nyss ätit sardiner och knäckebröd massa gott!

Fick tillbaka kultur &idehistorie provet idag, gick ju inte så bra så att säga, som jag visste. Men jag ska göra om det efter lovet, första sidorna är ju rätt enkla. Simpelt och bra.

Nu skulle jag kolla bilddagboken men den byter färg tydligen, heh.
Ska försöka göra svenska uppgifterna men jag orkar inte, eller bara en egentligen,för formella brevet ska ju ingen se, heh. Fast ja, ska iaf göra rapporten,tråkigt och drygt värre.

Jag är inte på så jättebra humör idag, mest bara rädd. Men men.
Ska nog färga håret tror jag, det röda har börjat bli rosa, hatar det..>.<.

Men ska nog muntra upp mig i kväll med något, fast vet inte vad,finns inte så mycket att muntra upp mig med.
Påsklovet kommer bli tråkigt, då baby har praktik då, så jag vet inte vad jag ska hitta på, men något händer väl alltid,heh.

pandawhore

kom hit vetja! hihihi

2008-03-17    18:36:47    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback