Söndag

2008-06-01 | 12:04:32 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Mina drömmar i natt alltså.  Drömde att Robert dumpade Sanna, ingen aning om varför, att Sanna skärde sig, att sanna kom hem jättefull. Att jag rejsade runt i korridorerna med sovsäck haha?. Att vi fick veta betyg i religon och att jag höll på svimma.
Nu är det söndag och jag ska äta frukost. Sedan blir det promenad med Söt Zoya!
I morgon är det måndag.... En slappmåndag blir det dock hehe.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback