SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT FÅ LITE PILLER?

2008-06-26 | 20:50:34 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
GÖSSE!
Gick till ungdomsmottagningen men då var deras läkare på semester, trevligt,trevligt.
Gick till vårdcentralen och då sa tanten att jag skulle ringa ett nummer i reception. Jag ringde och då sa rösten "ring en annan dag"
Jag blev arg.
Jag gick intill tanten igen, tanten sa att jag skulle fylla i ett papper.
Där stod det att receptet får man inte först om 5 dagar.
Då pratade jag med sura tanten igen.
Drog upp till distrikssköterskan på vårdecentralen, pratade med henne.
Fick reda på att min läkare som mamma också har heter Anders, visste inte ens jag, ehms!

Sen ringer han mig så imorgon ska jag hämta ut receptet.
Fast kan lika gärna få mens då haha.
Men äh, ifall jag inte får det lär ju pillren hjälpa ändå, än fast man skulle ta de 3 dar innan och sen varje dag man vill skjuta upp den.
Men ja annars har jag ju de till en annan gång. :D, svinbra ju slipper jag bajsa på vårdcentralen eller ungdomsmottagningen den gången juuu :).
Lär ju komma fler tillfällen men ja man vet aldrig  :).

HEJ VILKET PRIVATINLÄGG.
Men alla kvinnor har ju mens så vafan :D

Shoppade idag på stan eller syster betalade och jag ska betala sedan.
Ett grönt linne, hårspännen med cupcakes på :* och en bh som matchar ett utav mina trosor :).

Nu känns det konstigt här.
Jag inbillar mig att jag fått det kvinnliga.
Vore faktiskt perfekt så slipper jag äta piller :D.
Kan ju inte svälja piller heller så :>

Dessutom min blogg suger men det är kul att skriva av sig om sitt meningslösa liv :D. :)

Nej om man ska ta sig ut till solen nu?
Tror det faktiskt ,eller snart när jag inte är lika lat!
PUSS!!!!!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback