<3

2008-06-24 | 00:20:00 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

In Strict Confidence säger:

Och vi alla är "fula" när vi är osminkade, men naturligt är oftast bäst på sötnosar som man tycker om, som dig.

Det finns fina människor,jag ska träffa han på arvika, vi skulle träffas förra året men då blev det inte av, då han hade glömt telefonen hemma eller hur det var.
Snart är det Arvika och det är lycka.

Slippa sitta hemma och deppa här i sämsta Örnsköldsvik.
Festival är kärlek och närhet också.

Nu lyssnar jag på kent att presentera ett svin, kent i mitt hjärta.

I morgon ska jag träffa två vänner, det kommer bli fint.
Hoppas ni får en fortsatt fin kväll- natt.

PUSS och kärlek på er från mig!:* <3




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback