Lördag

2008-07-27 | 00:59:12 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Det var en fin dag och gårdagen med.
Nu fick jag plötsligt ont i örat helt knasigt.
Ångrar mig inte för i onsdags, men hatar att jag saknar honom och att jag knappt inte vågar skicka sms.
För det känns som om jag bara är påträngande osv.
Känns så dumt att skriva "Jag vill träffa dig igen någon gång"

Fast han kanske bara skulle bli glad då? Men jag vet inte.
I morgon är det söndag.
På onsdag ska jag till Cilla och på torsdag blir det urkult för hela slanten .) najsmajs!
Fast är dock inte så pepp än :( Hoppas jag blir mer peppig snart!

Min natt är tråkig och deppig.
Hoppas ni har en bra natt.


Puss!

Linda

Men vad har du att förlora om du skickar ett sms till honom då? Det värsta du kan få är ett nej, och vad gör det? SMSA!! ;D

2008-07-27    16:19:39    http://taggtroden.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback