awwww

2008-07-23 | 00:12:53 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Blodqvist] säger:

Söta unge, jag vill vara gay med dig, närsomhelst.. förutom att vi tillhör olika kön, men det hör inte till saken.

Han är så söt emot mig, jag saknar honom, min fina vän :* <3
Att krama honom, att umgås med honom.


Såg nyss gayserie gay in my heart <3
Längtar till prideparaden på urkult :D

[Blodqvist] säger:

Du är en mycket söt flicka, inte som de flesta.

Alltså han är så söt emot mig och hans skånska dialekt äger :DDDDD.

Nu vill jag bara ha i morgon, men måste kliva upp tidigt drygterzzz, men ska bli fint iaf!




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback