Äntligen Fredag!<3

2008-01-11 | 19:29:29 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Var med på idrotten idag, man känner sig så stolt efteråt, så ska nog aldrig mer skolka idrott. Dessutom så blev man svettig och det var roligt! Nu är det äntligen helg igen, älskade helg. Ska läsa ut Drömspelet med August Strindberg i helgen.

Har vart en väldigt jobbig första vecka men har träffat Susanne som jag hade  saknat massor, du är så bra.<3.
Även träffat Cilla måndag,tisdag,onsdag,torsdag i skolan inte dåligt! Hon är också alldeles för bra. Sett Angelica två gånger på stan och gömt mig, haha fan vad töntigt, men jag orkar bara inte träffa henne, för att jag är så jävla irriterad på henne som sagt.....

Ska se på Nina Frisk och äta Ben & Jerry glass i kväll <3, nu är det fredag och då får jag vara onyttig och på lördagar, men inga andra dagar, jag ska lyckas. Jag måste verkligen bli nyttig. Ska försöka gå hem varje dag nästa vecka också, lär ju inte bli på fredag men men, då har jag ju iaf idrott. Handlat massor denna vecka på rean, finfint! Nu har jag massa saker som jag behövde :). Även fått mina böcker som jag hade beställt. Började läsa Rigora och jag i går. Började gråta när de beskrivde när de torterade hamstern,läskigt värre.

Bilddagboken har blivit hackad, så den kan man inte vara inne på,hoppas det fixar sig, så man kan logga in i morgon i alla fall :). Ska hem till Robert i morgon på födelsedagsfest det blir nog roligt hoppas jag :). Dricka lite Kanel/Äppelvin ska jag också göra. Åh,jag längtar faktiskt!  Det var tydligen nästa fredag Genki kommer, jag längtaaaaaar. Jag vill skeda och kramas! <3.

Men nästa vecka blir djävulsveckan, har religonsredovisning, ska göra grupparbete på historian och redovisa antar jag, matte som jag inte förstår mig på. Men sen så kommer resten gå fint. Ska åka skridskor på idrotten då, kommer bli roligt!

Nu har jag inte så mycket mer att tillföra,hoppas klockan går snabbt så jag får se på filmen snart. Pappa ska se på Postkodsmiljonären han är helt besatt utav det, heh.

image5

Bild på saker jag shoppat denna vecka :D: klänningen,två halsband, två strumpbyxor, fast bara ett par som syns där suddig bild och jag är ful på den men skitsamma :D, glad i alla fall med världens utväxt...

Jay

Can I call you "red" ? ^^

2008-01-12    01:42:55    http://yooohan.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback