Sova,sova

2008-12-19 | 11:01:44 | Direktlänk | | 3 Kommentarer

Sova är bla det bästa jag vet, jag kunde somna inatt håhåja tillslut det var skönt håhåjaja. Vaknade åtta och sovde vidare till nio och då hade julavslutningen redan börjat, så då sov jag lite till. Tur att julavslutning bara är kyrkan så det är inte så viktigt. I dag vill jag baka pepparkakor men jag har ingen deg, så isåfall får jag pallra iväg och köpa men det orkar jag inte. Om jag har tur så köper mamma. 

Så vad händer idag? Jag vet faktiskt inte, mer än att jag ska baka scones till middagen ikväll.

Hoppas ni får en fin dag

Puss.


Ellen

Det är bra! Jag och min pojkvän har en gemensam vän som vi ska vara lite med imorgon. Han är den enda som jag kallar min bästa vän. alla andra är liksom bara vänner eller bekanta. Men det krävs rätt mycket för att man ska bli min bästa vän, eller komma så nära inpå mig. Jag är en person med relativt många murar :)



Jo, en sådan där värmekudde har jag. Brukar få röda brännmärken av den, ahhaha.



NU har jag lov! Helt underbart, fy fasen va skönt!

Ta hand om dig! :*

2008-12-19    13:22:13    http://ellerenellen.blogg.se/
Isabella

Fin blogg :)

2008-12-19    18:21:38    http://bellih.se
Carro

:)

2008-12-19    22:47:15    http://sandraocarro.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback