Söndag

2008-12-07 | 12:49:01 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Alla i min klass är bra på att spela teater till och med jag kan jag tycka ibland! För när man får komplimanger att man är bra, så borde mena det. Jag skulle iaf aldrig säga något som jag inte menade. I dag kör vi igen! Snart blir det lunch och sen dra till folkan. Jag är megatrött än fast jag sovit, i kväll när jag kommer hem ska jag bara slappa. Jag nyser också. Jag får inte bli sjuk usch!

På tisdag ska jag gå på stan med syster det blir mys!

PUSSSSSSS!


En svärmorsdröm

Tackar! :) Hoppas du får trevlig Söndag!

2008-12-07    13:09:19    http://ensvarmorsdrom.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback