Slappt

2008-12-08 | 15:14:10 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Men ibland får man faktiskt slappa, faktiskt!. Tog sovmorgon i dag på min lediga dag, åt franska och varm choklad till frukost, mums! Sen har jag vart ute med hunden i snön och bara slappat. Läst massa mysiga bloggar. Ibland får man faktiskt bara slappa. Längtar tills i morgon då ska jag och syster gå på stan och fynda julklappar när jag slutat. Blir nog en mysig liten fika på lundbergs också!

Funderar på att göra ett undantag idag och äta janssons, jag är sjukt sugen på det. Men jag äter ju inte fisk. Men jag gör som jag vill. Vill jag äta fisk idag än fast ansjovis också har ett liv, för de är en fisk. Men de är sjukt gott och jag borde ju äta fisk, för jag tycker ju det är gott, än fast det är ett dött djur med, de får också lida. Men ibland kan man göra ett undantag. Jag kan få äta fisk sällan och njuta mer utav det då. Än fast det är dött. Jag borde inte. Men jag är myndig,jag gör som jag vill. Det är det bästa med att vara myndig,jag gör oftast som jag vill. 

Ikväll ska jag kanske se på la vie en rose eller något annat. Är säkert något bra på tv vem vet och rasta hunden igen. Jag måste färga håret igen för det blev knasigt senast. Drygt, men jag kan göra det när jag vill. För fortfarande jag gör alltid som jag vill oftast heh.

Jag är glad över att jag som inte äter gelatin att det finns eko godis utan gelatin på coop nu, som jag ej har smakat men iaf. Men man kan sluta och börja igen, det har jag gjort med fiskätandet tusen gånger ungefär, hahah.

Hoppas ni får en fin dag, jag har inte så mycket mer att tillägga, förutom att jag vunnit ett par fina mönstrade tights från tradera, som jag hoppas jag får nån dag i veckan.

Jag borde göra filosofi,engelska eller varför inte lite nutida konst? Ska ta hem filosofin i morgon iaf, svara på frågorna, så jag kan diskutera filosofi på fredag på diskussionen, blir sista riktiga lektionen, sen får man betyg, bli betygsatt, jag gissar på ett g.  Alltid massa måsten och krav. Nu lyssnar jag på those dancing days, samma låt tusen gånger, hitten. Jag önskar mig those dancing days skivan i julklapp.

-----

Jag skäms. Fisken har ett liv också. Men gott var det i alla fall. Ska äta vegetarisk jansson på julafton som innehåller champinjon istället för fisk :).  Nu pratar jag med gulligaste lenita det är mys. Lyssnar på mysig musik hon rekommenderade. Börjat se på la vie en rose idag, den är bra! Ska se klart den någon dag.

 

PUSS


Em

Åh tack <3 :D va glad jag blir ^^

2008-12-08    21:35:05    http://emmavestergaard.blogg.se/
Jennifer och Linnéa

Svar: Tacktacktack för bra tips! :D

2008-12-09    21:54:00    http://sweetnothing.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback