Måndag

2008-12-15 | 18:34:12 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Sovmorgonsmåndag,men jag låg för länge som vanligt så det blev stressigt. I dag var det äckelmat. Seminariumet gick bra Påväg hem satt mobbarkillen som mobbade mig i högstadiet mitt emot mig, det kändes konstigt. Som om han skulle säga något, knappast nu har han ju växt upp vilket jag tror. Verkar som det i varje fall. Nyss åt jag stuvade makaroner till middag det är mums! Nu blev jag bjuden på cloetta en ny smak toffee med lemon,chili och jordgubb den var faktiskt god! I dag blir en lugn kväll för jag orkar inte hitta på något och är tröttis. 

http://www.myspace.com/teganandsara bra mysig musik!

 

Jag satt och gjorde spexig min i provhytten då min syster provade kläder, robert som fotat. Man kan vara inne i provhytten så länge man inte blir påkommen, för på H&M så får man bara vara en i en provhytt så som det ska vara. Annars kanske någon gör något olämpligt eller vem vet.

Pussar


Linnea

Vilken fin hårfärg du har :)

2008-12-18    21:31:02    http://halldin.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback