-

2008-12-30 | 00:33:08 | Direktlänk | | 6 Kommentarer

Depp.

Just nu vill jag grina.

Mitt nyår kommer nog suga lika mycket som alla andra antar jag. Sitter väl hemma med pappa och mamma. Finns ju inget att göra så.... Eller så sitter jag i sannas lägenhet och dricker julmust. Inget lär väl hända.

Jag hatar nyår, sista april osv....

USCH.

Nu ska jag iaf svara på såna här frågor.:

Året...

Hur har året 08 varit för dig? 
BAJS! Alla bara flyttar och jag blir mer och mer instängd. och ensam. Blivit dumpad som vanligt...
Bättre än förra året?Nej,inte direkt.
Har du träffat några nya vänner? Carro :*
Isåfall vilka? vet de väl.
Någonting du aldrig kommer glömma från 08? 
mycket 
Har du flyttat under år 08? 
Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? 

massor.
Isåfall vilken? 
för många

Kärlek...
Hur har din kärlek varit 08? 

bajs
Har du sagt jag älskar dig till någon? 
tror jag inte.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? 
nej,.. 
Har du haft ett hemligt förhållande? 
Nej. 

Sorg och hämnd...
Har någon i din närhet tagit självmord? 
Nej, lyckligtsvis inte. 
Har någon i din släkt avlidit?
Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? 
Nej
Har du varit i slagsmål? 
Nej. 

Personligt...
Har du gjort någonting du ångrar? JA


Isåfall vad? 
behöver ni inte veta
Har du skämt ut dig? 

på fyllan
Har du ljugit för en vän? 
Ja. 
Har du gjort något dumt mot en vän?

tror jag inte. 
Har en vän gjort något dumt mot dig? 
Nej.

Skolan och fritiden...
Vilken skola går du på?nola.... 

Har någon varit elak mot dig på skolan? vet inte.

Hatar du någon på din skola? kanske.

Har du gjort något framsteg? tror jag inte.

Har du haft alla rätt på ett prov? nej. eller jo. kanske.


Vänskap...
Har du träffat nya vänner? 
Ja. 
Har du förlorat en vän? 
Ja. 
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? 
Nej. 
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej

Har du ljugit för en bästa vän? 
Har jag nog. 
Har du haft en relation med en vän? 
En relation? Vänskap är ju en relation. 
Men en kärleksrelation? Nej. 
Har du många killkompisar?
Nej.  

 

BAJSFRÅGOR.

Tråkiga varom.

Mitt liv är tråkigt.

Nu ska jag väl gå och grina. Bajsbajs. Jag vill inte HA NYÅR! jag hatar nyår.


marie

Jag ska inte heller göra något på nyår...

Får trösta sej med alla andra nyår blivit misslyckade på ett eller annat sätt. Nyårsfester spårar alltid ut x(



Ska sitta hemma och tröstäta istället framför min favorit-tjejfilm "sweet home alabama". Kan bli mysigt!

2008-12-30    00:40:22    http://lillbrun.blogg.se/
Malin

Svar; Men åh, vad trist :< Varför vill du inte ha nyår?

Fast iochförsig.. Jag känner igen mig. Det blir så mycket press på en så fort det närmar sig ett nytt år.

2008-12-30    14:32:15    http://hallonte.blogg.se/
ingrid

tss, välkommern i klubben. hatar oxå nyår-- alla verkar så jäkla lyckliga på nyår åsså sitter man hemma själv i ett mörkt hörn. yippie--



men hoppas 2009 blir ett bättre år.

2008-12-30    17:39:06   
Linda

Äsch, ta inte så allvarligt på det där med nyår och sista april osv. Det är också bara dagar, som alla andra. De råkar bara heta något annorlunda. Man ska aldrig tro att det ska bli något speciellt eller ha höga förväntningar. Man blir ändå så ofta besviken och det blir en onödig press! Att man MÅSTE ha kul. Och då blir kravet för stort för att man ska kunna slappna av och verkligen ha kul.

2008-12-30    19:15:00    http://taggtroden.blogg.se/
Ida

Kul nyårslista, jag har gjort en liknande=)

2008-12-30    21:42:24    http://festizzz.blogg.se/
bea

nej hallå 2009 kommer bli grymt för dej, ja lovar!

2008-12-31    14:28:53    http://beatasbilder.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback