Onsdag

2008-08-20 | 13:49:47 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Ångest som alla andra jävla dagar.
Lördag blir det IKEA+Birsta City iaf, det ska bli kul!

I dag ska jag:
- Skriva brev till Tidda sötis, som jag fick brev av igår, då blev jag glad <3,. Tråkigt att hon inte trivs på sitt behandlingshem bara :(
- Posta brevet+ ett paket
- Promenera med hunden i kväll antar jag
- Se på dubbelavsnitt av sex and the city i kväll <3. Sex and the city är skiten. Fast man blir avundsjuk på deras snygga kläder och att de får närhet jämt :> hehhhh.

Hoppas ni får en bra dag.
Puss..



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback