Måndag

2008-08-11 | 17:18:22 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Skulle träffa Susanne idag.
Men då det bara öste ned så ville jag inte gå eller cykla. Så vi ska ses i morgon istället.
DET FÅR INTE REGNA DÅ!!!!!!1

Inatt drömde jag att jag var på Urkult och de snodde mitt tält+all packning, sen berättade jag det för polisen och allt var bara en dröm, så detta hände aldrig heh.
Sen drömde jag att det var fult med klasskamrater i någon grejjs, men min packning kom tillbaka+ min sovsäck men den var jättesmutsig.

I dag har jag bara slappat och fixat mitt hår.
Ska snart baka äppelkaka mums!
Sen ska jag gå långpromenad med hunden= runt höglandsjön, myselimyspys! :D

Den 25 augusti börjar skolan.
Hej ångest, men jag försöker inte att tänka på det.
Jag saknar buuuuusskompis.
Sötaste busskompis.
Jag saknar massa folk.
På höstlovet ska jag leka med min finaste vän kalle och den 3:e oktober då jag ska ha ferre hoppas jag något roligt folk kommer och hälsar på ^_^.

Lyssnar på staffan hellstrand nu, han är myspys!
Hoppas ni alla har en fortsatt fin dag.
Puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback