Pinsamt.

2008-04-03 | 22:45:45 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Mitt 4:e blogginlägg idag.
Jag är bloggkåt helt enkelt.
Men gick på stan med min syster och pallade knappt men shoppade lite iaf.
Lyssnar på The Cure och började såklart gråta i låten "Friday Im in love"
Vill just nu bara krypa ned i en famn och gråta ut och sen somna skedandes med vem som helst i princip.
Ska nog gå och lägga mig snart, men ingen brådska, slapp dag i morgon.

Ska inte blogga så mycket varje dag ;P, har egentligen ingenting att säga känns det som. Upprepar bara allt jag säger heh.
La undan en skjorta och en kjol, som mamma ska betala i morgon för presentkort. I morgon ska jag handla böcker på halva rea priset, har egentligen en massa böcker som jag inte har läst, men jag är bokkåt också, nya böcker är mumsigt, och sen så finns det ju alltid något man har oläst som man lägger där i ångesthögen i icke lästa böcker. Men är bara 2 böcker som jag har köpt som jag inte läst än+ den jag håller på att läsa, som jag aldrig blir klar med, den är inte så bra som jag tyckte förut Anna Jörgensdotter- Pappa pralin.

Puss på er, i morgon ska jag umgås med Susanne <3 och jag ska vara snygg för då får jag bättre självförtroende, eller ska göra mig snygg när jag går på stan hoho. Om jag orkar så att säga och jag ska umgås med Sanna och Robert på kvällen, de mår jag alltid bra med och Susanne med förstås.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback