Flickan som ville vara någonting bara lite annorlunda?

2008-04-26 | 12:38:40 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Jag ville vara speciell.
Jag ville vara älskad.
Jag ville vara någon som stack ut.
Istället blev jag en random.
Som man kan se överallt.
Fast jag försökte aldrig.
Jag köpte bara kläderna jag tyckte var snygga.
Eller bekväma.

Jag ville ju bara vara speciell.
Men istället blev jag ingenting alls.
fast speciell är inget positivt
Annorlunda är positivt
Fast är inte båda samma sak?

Enligt mig är de två helt olika saker
Speciell
Betyder att ens pojkvän eller flickvän tycker du är speciell
Annorlunda är att man inte är som alla andra.

Fast hur är alla andra?
Det vet man ju inte.
I stället lyssnar jag på Lykke li och orkar inte sova.
Drömma konstiga drömmar som jag knappt minns när man vaknar.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback