Dance,Dance,Dance

2008-04-08 | 16:00:58 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Men kul jag vill ladda ner lykke li men icke då, det står bara kunde inte hitta programmet i opera, jag blir ju lite sur, är ju helt besatt av lykke li.
Var på en föreläsning om bränsle, växthuseffekten idag, så tråkigt höll på somna men vettigt att lära sig mer om sånt och fler borde skaffa etanolbilar, åka kollektivtrafik och  promenera mera.

Promenerade hem idag och det var massa kallt, höll nästan på dö, i går såg jag på hundra höjdare som vanligt, höjdpunkten på värdelösa måndag, kan man säga. Det var en man där som hade 31 tigrar helt sjukt! Och han bodde som i en bur.
Ska träffa Susanne i morgon massa najs och idag hade jag sovmorgon,hur skönt som helst!

Vi såg klart på filmen om kriget i jugoslavien idag, sjukt bra film, man blev helt inne i den och det slutade fint, för huvudpersonerna iaf :).

Som sagt ge mig musik med Lykke li eller så får jag köpa helt enkelt.
Ska se lykke li på arvika såklart!

Till helgen tar jag bort helgon antar jag, orkar inte med helgon längre.
I dag mår jag helt okej faktiskt.
Puss på er.

malin

lykke li
love love love
:)

2008-04-08    16:14:30    http://nancyisabitch.blogg.se
Jonas

Jag såg också på hundra höjdare igår! Och det var sjukt läskigt med den där mannen som bodde med lejon! ;/ Och sen hörde du att han sa att han inte kramade killar? Haha! Tönt på han!
Fast jag tyckte ändå hisskvinnan och trädskrämmarn var bäst :D

2008-04-08    16:19:39    http://taza.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback