Tvivel

2007-11-28 | 22:19:32 | Direktlänk | | 4 Kommentarer
På att jag inte kommer klara detta. Jag mår inte så bra just nu,jag är svag om man säger så. Jag vill bara gråta hela tiden. Övningen på skolan gjorde det inte bättre,jag menar man skulle ta fram känslor som ledsen, jag tänkte på när mamma var sjuk och höll på bryta i hop, men nej jag får inte gråta inför andra människor,nej,nej.
Så jag bröt inte i hop.

Jag är bara så trött på alltihopa, idag blev man bortglömd. Jag är trött varje dag, hela tiden. Hur länge ska jag orka kämpa? Skriver en novell i svenskauppgift nu, som bara blir mörk och tragisk... Det blir fan en självbiografi på mig,haha!:/

Nu ska jag nog hoppa i säng snart,jobbig skoldag i morgon. Alla vänner,känns som om ni bara glider i från mig. Jag vill ha en söt och snygg kille som kommer från ... :D. Jag vill inte! Snälla, låt mig sluta plågas? Men ett och halvt år kvar av plågeri.
Ska träffa Susanne i morgon<3, sen skriva klart novellen... :/ Åker till H-sand på fredag och träffar Tidda baby<3

Jag vill bara vara lycklig,vacker,smal och älskad <3. Men när blir jag det? Aldrig!:/ Känns det dock som, ingen vet hur jag mår och känner mig, ingen vet hur det känns att ha ångest inför skolan hela tiden som jag...

Fridah

käämpa påå! Natti natt, (:

2007-11-29    00:12:07    http://FridahCharlotta.blogg.se
Anonym

Kom igen och kämpa på!
Det kommer aldrig att bli någon förändring om du inte gör något åt saken. Ingen kommer att komma och rädda dig, du själv bestämmer hur DU mår.

Ingen annan kan leva ditt liv åt dig, så ryck upp dig nu. Inte förrän då kommer du att bli lycklig.

Värdsliga saker gör ingen lycklig. Lycklig är man i själen.

2007-11-29    21:07:21   
Susanne

Det är inget fel med att gråta inför andra.

2007-12-01    14:34:51    http://susannee.blogg.se
Susanne

Gaah Jag blir irriterad, hela inlägget kommer aldrig med när jag ska kommentera. >

2007-12-01    14:35:53    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback