"En kväll låg hon medvetslös på golvet med klocka och tablettburk"

2007-12-11 | 16:28:39 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Ja,imorgon är det dags att spela "Älska mig" igen fast på Ängetskolan denna gång. Jag har inte direkt något att skriva. Skulle träffa Angelica idag, men hon var inte i stan tydligen,jag blev irriterad. Jag hade en bra helg och mådde bra hela helgen. I går mådde jag också bra, i natt skrev jag massa dikter och somnade på en gång, när jag väl försökte. I dag så gick det skit på muntliga historieprovet,jag kunde ingenting alls, men så kan det vara.

Jag ska inte klanka ned på mig själv bara för att det gick dåligt,jag pratade ju mer sen än vad jag brukar, ska ta en fika med Cilla efter skolan i morgon, massa najs,har inte träffat henne på jättelänge,känns det som. Jo,jag träffar ju henne i skolan varje dag,men umgåtts med menar jag.

Jag önskar att sommaren kunde komma, bah sådär, poffpoff eller något, jag är så less på vintern,denna kyla, hur fort det blir mörkt, det är mörkt när man åker till skolan och likaså när man kommer hemifrån skolan. Det ska bli sjukt skönt med jullov som vi får nästa torsdag. Massa najs! På lördag ska jag på rymdrävarna på sliperiet, bara 30 kr, vill någon följa med kanske? :)

Sitter och lyssnar på Raymond och Maria nu, jag lyssnar på musik som jag inte lyssnat på, på jättelänge,det är massa trevligt.
Jag vill åka till Göteborg,men ska dit på sportlovet, jag är väldigt intressera av hetingen, snygging, iiiih <3.

Men hur säger man till en människa som är kär i en att jag vill inte ha dig? Så den kan glömma en, men jag har inte träffat honom och ska aldrig ändå, så, så länge man inte träffar den där personen är det nog lugnt.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag slutar skriva här.

" På lördagar går vi på badhuset,jag tittar på tanternas bröst. Man får inte se på deras bröst. Jag blev utskälld, det får man inte. Vart ska jag då titta? De sa de ingenting om. Jag vet inte vem jag tycker bäst om mamma eller faster? Med mamma låtsas jag att tycker bäst om henne,det gör jag med faster med.

En replik ur Älska mig, som jag säger.
Ibland går jag bara in och sover hos faster, då gråter mamma"

Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-11    16:32:30   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback