Nyklippt och semesterfin :)

2014-07-17 | 16:54:31 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Färgade håret idag också så nu är jag rödis igen :). Idag tvättar jag, så himla tråkigt+ när det är fint väder så vill man ju inte hålla på och tvätta. Men 2 eller 3 tvättar kvar, sen är jag klar i alla fall heh.  Sen är jag bjuden på tårta hos micke ikväll, smarrigt :). I morgon ska jag handla lite mat och grejer inför grillning hos min kompis micke och kanske ta tag i att köpa ett par joggingskor. Annars lär jag väl få jätteont i fötterna när jag ska promenera i paris nästa vecka.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback