Söndag och några bilder från min helg

2014-02-02 | 13:40:00 | Direktlänk | Blandat | 5 Kommentarer
 
 
I fredags chillade jag med min syster åt hamburgermiddag, kaffe och kaka i efterrätt, drack vin och fick sedan besök av mina kompisar nina och robin som var ganska fulla hehe. Gick på kvarterspuben public och blev bjuden på två goda drinkar och sen somnade jag med min vän som hade däckat i sängen, tur man har en stor säng :). 
 
 
 
 
Igår så var jag med nina hela dagen, vi åkte på megaloppis med pappa och min syster sanna, var på ÖOB och handlade mat på Willys. Bjöd några vänner på tacomiddag och min syster sannis, såg melodifestivalen, åt glass,drack kaffe och sen gick vi på public och jag tog en white russian, somnade väl vid tre inatt. Nu ska jag snart börja tvätta och väntar på några kompisar som inte verkar dyka upp, får se om vår nya söndagsaktivitet blir av idag eller om det blir nästa söndag. Ifall de dyker upp snart, hehe, snart ska jag hoppa ned i tvättstugan igen och jag är chill i mjukisbyxor.
 
 

Emma Broberg

låter som en mysig helg <3

Svar: det var det =)
Lisa

2014-02-04    21:19:58    http://emmaex.blogg.se/
Ronja

Låter supermysigt! :D

Svar: det var det :)
Lisa

2014-02-07    14:52:55    http://rustandstardust.blogg.se/
emelie

åh vad fin du är!!

Svar: tack så hemskt mycket vad glad jag blir :)
Lisa

2014-02-07    20:24:07    http://emeliesdiaries.blogg.se
Johannas Retro

Låter som en lyckad helg, söta du!
Ha en fortsatt bra torsdag! :)

Svar: Jadå den var lyckad! :) och min torsdag blev toppen :)
Lisa

2014-02-13    16:54:46    http://johannasretro.com
eva

du har slutat skriva, har det hänt något?? kramis!

Svar: Nej det har inte hänt något :) Vet inte vad jag ska blogga om bara :) Kram!
Lisa

2014-02-15    19:56:33   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback