Lördag

2013-11-23 | 11:54:00 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Har sovit en massa timmar inatt, vaknade tidigt men somnade sen om. Sen när jag klev upp var klockan halv elva. Är trött ändå. Är väl den tiden på året. Fryser i min kalla lägenhet. Har ätit lyxig frukost bestående av yoghurt med banan, mackor med prästost och smörgåsgurka. Druckit juice, en kopp kaffe med mjölk och ätit en bit av min saffranskaka jag bjöd på igår på jobbet. Mums! Nu läser jag bloggar och myser i soffan med filt,kofta och tända ljus. Lyssna på "hey brother" med aviici. Ska snart hoppa in i duschen och om två timmar ska jag åka på loppis och andra affärer med pappa och sanna, bland annat öob :). Blir nog en bra lördag det här tror jag.
 
Hoppas ni får en bra lördag med! Puss
 
 
Bjuder på nån gammal bild jag tog med webcameran nån gång innan jag skulle sova.
 
 
Och såhär blek med min webcamera blev jag nu haha. Ser inte klok ut! Med min fula finne i fejset :( och morgonrufset kvar i håret. Ska strax höpp in i duscha å fix till mig lite!

emma

åh vad jag gillar din header, supersöt!

Svar: tackar!
Lisa

2013-11-24    19:57:33    http://supernova.blo.gg
Johannas Retro

Låter mysigt!
Har du bakat kakan själv? :)

Svar: såklart jag hade bakat kakan själv! :)
Lisa

2013-11-29    11:29:06    http://johannasretro.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback