Fredagsfest hemma hos mig.

2013-05-26 | 19:57:22 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Först anlände Sanna och Micke och jocke var såklart där också.
 
 
Sen slutade det med att vi gick på merry can och jag och joakim gick hem efter en stund eftersom det var rätt så tråkigt. Bättre att gå hem och kramas istället :)

josefin mandarin

ser trevligt ut!

Svar: det vare :)
Lisa

2013-06-25    12:02:40    http://mkeys.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback