Några webcambilder från en bra helg, dock bara några få :(.

2013-07-14 | 13:16:04 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
 
I fredags drack jag folköl och sen kom micke å robin, sen gick vi till merry can och sen däckade robin här. Igår så kom jakob som jag inte träffat på flera år och vi hade rolig fest med micke. Nu ska jag snart följa han till tåget och sen ska jag tvätta hela dagen, tråksöndag typ hehe. 
 

marie

Full rulle hos Majsan :)
Hoppas vi ses snart!

Svar: ja, verkligen :D.
Hoppas jag med!
Lisa

2013-07-14    15:32:26    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback