Fina saker att se framemot

2013-07-15 | 20:44:10 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
1. Mickes födelsedagsfest på lördag! Här kommer bild från den förra året:
 
 
Rolig bild på oss. Han fyller år i morgon och har fest i hans föräldrahem på lördag. Blir nog skoj!
 
2. 
 
Ska nog på bio med Sanna på fredag och se håkans nya film också ska vi gå ut och äta! :)
 
3. 
 
Ska klippa mig på lördag! Får se hur det blir :) Tippar på en längre page.
 
4. 
 
Två veckors ledighet från och med måndag! Jag får inget betalt eftersom jag inte är fast anställd men ledig behöver jag få vara. Sen går jag på mitt långtidsvikariat efter det! :)
 
5. 
 
Åka på Urkult i Augusti, första veckan i augusti och i år kan jag åka på torsdag tom! :) Då ska jag umgås med Marie och Anders, en massa fler fina vänner och självklart ska jag umgås en massa med sofia som ska bo i mitt tält som jag ska åka med. Blir fint det.
 
6.
 
Se kent i slutet på augusti i sthlm! Måste dock ta ledigt en dag, men borde väl gå bra. 
 

fanny

Åå, vad fina saker att se framemot :) <3

Svar: ja :)
Lisa

2013-07-15    22:47:05    http://blanchettleaf.blogspot.se
marie

Åh Urkult blir super! :D Hoppas på bättre väder än förra året bara

Svar: Ja, det blir det!
ja, det måste bli bättre väder.... jag ska köpa riktiga regnkläder åtminstone så man är förberedd och nya stövlar.
Lisa

2013-07-16    21:19:01    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback