Lördagsförmiddag och jag myser bara i min säng.

2013-02-09 | 11:28:11 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
 
Idag vaknade jag vid nio, klev upp vid halv tio, eller vaknade först åtta men somnade om. Somnade tidigt igår i min säng och sov i en massa timmar, sov i dessa kläder, så lär ju varit väldans trött, har inte orkat byta kläder idag ännu, spännande va. Tänkte börja morgonen med mia på grötö, men det var inget mia på grötö denna vecka så får se framemot det tills på onsdag istället.Har bara ätit frukost än så länge och läst dagens tidning. Satt på en tvätt och hängt upp lite kläder, nu blir det lite mer bloggläsning och sen ska jag nog plocka ur diskmaskinen, fixa med tvätt, kanske dammsuga, rensa garderoben kanske, men tror det blir lite brevskrivning först. Funderade på om jag skulle på stan, men tror jag ska på stan i morgon istället. Mitt hår har blivit långt och jag funderar på att klippa det snart, åtminstone toppa, får se när det blir av hehe. Myser med tända ljus gör jag också. Nu ska jag sätta på nån trevlig musik. Kram på er!

Pelle

Shit, fan vad lik Egoina du var på bild två!

Svar: då måste jag kolla in henne! :)
Lisa

2013-02-10    19:41:28    http://pellespersonliga.blogg.se/
Carrå

Känner igen dessa dagar, då man somnar med kläderna på och sen inte orkar byta på morgonen! Det är mysigt :D

Svar: hehe ja, det är himla mysigt! :)
Lisa

2013-02-10    20:10:48    http://minmormorsvind.blogspot.com
julia

fin!

Svar: taaack!
Lisa

2013-02-11    21:58:29    http://www.juliasvanqvist.blogg.se
natalie

men åh så härlig design du har! har du gjort den själv? :)

Svar: tack, nej det är en kompis som har gjort min design :)
Lisa

2013-02-12    04:24:10    http://vaniljcolaochglitterplagg.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback