Fyra webcambilder bara från fyra olika tillfällen.

2013-04-29 | 19:24:14 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
1. Från i torsdags när jag höll på att baka och hade mitt uggleförkläde på mig.
 
 
2. I fredagskväll med mitt nya nummer av hembakat. Sjukt pepp på att gå och möta mitt helgsällskap!
 
 
 
3. I lördagskväll var jag sjukt peppad och vi hade sjukt roligt. Alla kom med på webcambilden förutom micke som stod bakom oss på något sätt :(.
 
4. Bild precis just nu, sitter och myser med pandis och ser knasig ut. 

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Du e så söt <3333

sv: Tack detsamma ^^<3

Svar: tack och du med ju! <3
Lisa

2013-05-06    07:00:35    http://www.xn--annard-0xa.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback