Bilder från lördagen och bilder från idag.

2013-04-14 | 23:55:39 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Igår när vi skulle gå ut på krogen så hade sanna blivit lite lullig och galen. Så hon började klättra. Men sen ångrade hon det när hon skulle ned. Men det hela gick bra i alla fall :P.
 
 
Pappa hade hyrt en hyrbil idag när vi åkte till IKEA för att pappas bil krånglade lite och bagaget var inte lika stort som på en volvo... Men allting gick in och himla tur att jag inte köpte fåtöljen som jag tänkt köpa för den hade aldrig fått plats. Men det är tur att Sanna är liten så hon rymdes där intryckt bland alltihopa!

marie

Värsta storshoppingen! Volvos är alltid bäst

Svar: Ja, det blir alltid mycket när man åker på ikea, men den här gången var det jag som stod för all shopping :). Ja,volvosar är toppen!
Lisa

2013-04-15    12:18:10    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback