"När du går så vet jag att du snart är här igen"

2012-12-04 | 13:54:53 | Direktlänk | | 3 Kommentarer
 
Såhär snygg är jag i pappas tröja som jag fick av han för ett bra tagsen, den är hur skön som helst! Har precis druckit upp dagens tredje kopp te, den här gången blev det ett te jag fått av en brevvän, kusmi chokladte, som var supergott, lär ju bli fler koppar te med honung i idag också. Jag läser bloggar i stora lass och har bestämt mig för att vara hemma i morgon också men sen tänker jag bannemig vara frisk för att kunna jobba de två sista dagarna på veckan har jag bestämt. Typiskt att man blir sjuk när man får jobba. Jaja, får hoppas jag får jobba mer den här månaden. Borstat håret har jag inte ens gjort idag heller, men ska åtminstone ta mig en dusch så man känner sig fräschare sen hehe. Nu ska jag fortsätta läsa bloggar eller kanske se på någon serie, eller kika i någon tidning. Nu lyssnar jag på "här kommer natten" med miss li, så bra låt!
 
Har ni inte lust att önska inlägg? Det vore skoj =)

marie

Jag tyck du passar i ruffshår!

Svar: hihi tack!
Lisa

2012-12-04    15:39:18    http://lillbrun.blogg.se
Amanda Cleréus

så mysigt!

Svar: jadå
Lisa

2012-12-04    22:10:03    http://amandaclereus.blo.gg/
beabea

Måste prova det teet!

Svar: ja det var jättegott!:)
Lisa

2012-12-09    11:04:17    http://beawestler.blo.gg


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback