Lördagsfest hemma hos Sannis som vanligt och utgång på olles.

2012-12-23 | 22:11:00 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
 
Micke var en gladis! 
 
 
Micke glöggar!
 
 
God kola åt vi och drack glöggen.
 
 
Jag med håret i ansiktet.
 
 
Sanna med sin snygga outfit, min gamla blus som hon fått av mig hihi, sen kom paradisasken med också och spritn.
 
 
 
Tjusigaste systern <3.
 
 
Sanna å micke men hans ögon försvann på bilden typ :(.
 
Sanna instagrammar.
 
 
Hej suddig bild på mig och nicke.
 
 
Vi spexar oss.
 
 
Sannis med sin drink.
 
Det var himla trevligt och skojsigt hemma hos sannis och på krogen dansade vi massor. Sen åkte jag hem vid två. Sov som en stock ungefär sen. Men jag saknar att kramas med någon. Men nån gång kanske man får kramas också.
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback