Årsresume 2012 April-Juni

2012-12-29 | 20:15:28 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
April:
 
 
 
Köpte en bok om frukost, fast har inte gjort många recept i den alls. Men den är mysig att kika i åtminstone. :)
 
 
Det blev påsk :).
 
 
Var på fest hos Ray och dessa damer var där :).
 
 
å flera andra bra personer var där. Minns denna festen som himla pepp och bra! Det blev utgång på olles sen och det var en himla bra kväll vad jag kan minnas.
 
 
En lundbergsfika med Marie i April :D.
 
 
Köpte en jättefin väska på loppis som jag använt massor!
 
 
En dagens klädsel i April. Annars jobbade jag mest i April och sökte in till en utbildning i Umeå.
 
Maj:
 
 
Började Maj månad med att äta frukost på IKEA, var där första maj när man var ledig :).
 
 
Sannas dagens klädsel utanför Ikea.
 
 
En dagens klädsel från första maj.
 
 
Fyndade en fin tekanna på loppis.
 
 
En smarrig maj frukost.
 
 
Var på Örnexpo med Marie,Spencer och Anders =).
 
 
Sanna hade en braig fest där massa bra personer var, robert, herman,mattias och micke :).
 
Köpte en ny kamera i maj och fotade massor med den.
 
 
Det började bli varmt ute så jag satt ute på kvällarna och drack te. Så himla mysigt!
 
 
Denna lilla gosiga hundälskling flyttade hem till oss! <3
 
 
Vi for och promenerade runt hörnsjön och jag njöt i massor av att ha hund igen.
 
 
Åkte till Umeå en sväng, invigde en fin klänning, hälsade på min kompis Emil och var på gaykväll på krogen. Följde med en tjej hem och hade det fint.
 
 
Detta fina kärlekspar var jag och hälsade på i Umeå :).
 
Fortsatte att jobba på samma ställe och fick förlängt så jag hade jobb till Augusti.
 
Juni:
 
 
 
Jag var pepp och denna kväll slutade med att jag hamnade hemma hos nån som inte ens kom ihåg mig efteråt så sen dess har det inte blivit några fler one night stand och det ska aldrig mer bli. Usch man får bara ångest efter sånt.
 
 
 
En bild från ett annat partande hemma hos sannis innan vi drog ut på krogen.
 
 
Hade en mysig middagsdejt med Sanna på stan.
 
 
Glass åt vi i efterrätt också :).
 
 
Ännu en sommarfest.
 
 
Morgonmys med mysvoffen.
 
 
Det blev midsommarafton. Mina systrar :).
 
 
Jag och pappa på midsommarafton, jag var nyklippt och tjusig å pappsen med.
 
 
Anna hade sin superfylla på midsommarafton å babblade i allt möjligt :D.
 
Det var April-Juni det. Fortsättning följer! :)
 

fanny

Kul med års resumé :)

Svar: kul att du tycker det. jag önskar jag kunde kommentera din blogg men i goggle chrome kommer det aldrig upp något fönster när jag ska kommentera ::(:(:( men en massa kramar på dig i alla fall. <3
Lisa

2012-12-29    22:51:09    http://blanchettleaf.blogspot.se
Viccy

Glad att du gillar boken... :)

Svar: ja den är himla trevlig :)
Lisa

2012-12-30    21:35:36    http://frulle.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback