Stockholmsresan del 1, Lördag 18 Augusti

2012-08-23 | 18:45:47 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Sanna sover på nattbussen, fast hon lyckades kanske bara sova två timmar och jag kanske en eller två med om jag nu ens sov.
 
 
På morgonen kom vi fram och Sanna sminkar sig inne på centralstationen toaletten för att fördriva tiden litegranna.
 
 
 
Sminka sig för att fördriva tid hihi! Snygg blev hon också än om hon var snygg innan med.
 
Träffade två tjejer som också åkt med nattbussen till sthlm och dessa fina flickor träffade jag på urkult :) så var en rolig slump att de också skulle till sthlm samtidigt.
 
 
 
 
Vi kom som sagt jättetidigt till sthlm och då var det bara vänta,vänta tills stan vaknade :). och jag var en jättetrött tjej än fast jag druckit en stor kaffe.
 
 
finaste!
 
 
 
 
 

catarina

:(

Svar: ja jag vet! jag tänkte att jag skulle träffa dig men jag hann knappt träffa alla jag ville träffa ändå, träffade bara en kompis :( och två av en slump. men jag tänkte ta en sthlmsresa och åka bara jag själv och träffa en massa kompisar i höst/vinter nån gång :)
Lisa

2012-08-23    21:05:48    http://creatingtoinspire.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback