Såhär såg jag ut när jag fyllesmsade min kompis Jose för några dagar sen haha!

2011-10-11 | 22:34:24 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Jag säg då det. Man är inte så snygg när man är full, Mats ser ju väldans finurlig ut han med! Vi är båda utklädda till Marie, jag körde på rött läppstift, jo iofs gjorde ju mats det med men det var ju mest när han blivit full och skulle visa hur jäkla duktig han var på att måla det och jag vet inte, jag tror han har övat i smyg!
Ps: Jose den här bilden är till dig, jag säger högt vad jag skrivit och frågar om det blir bra haha!
Fortsättning följer!¨
Fotograf: RAY! :D

Ungen

Men hallå! Jag är ju inte alls utklädd till Mary! Jag är ju Kapten Haddock! :P

2011-10-11    22:55:06    http://ungen.wordpress.com
marie

Haha, ungen är inte utklädd till mig! :P

men han ser lite ledsen ut :(

2011-10-12    01:19:51    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback