Fredag

2011-05-20 | 14:10:25 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Idag skiner solen och jag har tjusiga kläder på mig. Jag har lite ångest och jag har mejlat läraren 2 gånger. Hoppas det ska gå vägen. Måste mejla henne en gång till snart också om en sak, som jag är orolig över. Så hon tar tag i det. Fyfy. Jag hatar rädsla!
Nu ska jag snart göra något gott att äta och sen blir det kanske en promenad intill stan, får se om jag går eller tar bussen, man blir ju så svettig haha.
Hoppas ni får en fin fredag! Jag ska försöka ha en bra dag i alla fall.... Dumma panik och tankar ibland.. Förvirrad som jag är skrev jag lite fel på rubriken på ena mejlet också. Hoppas jag får svar ändå. Måste komma på en bra rubrik på nästa mejl jag ska skriva så jag får svar...

marie

Det går säkert bra :) lärare är nog vana att få konstiga mail :p

2011-05-20    16:03:58    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback