En meningslös lista i brist på annat att göra hehe, eller något.

2011-05-09 | 23:45:00 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Dig:
1. Hur lång är du? -
171
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Lite olika.
3. Vad pluggar du ? - Inge coolt än så länge.
4. Har du långt hår? - Nä inte speciellt
5. Vilken hårfärg har du? - Rött.
6. Sminkar du dig? - Då och då.
7. Har du haft sex senaste månaden? -hahahahahahah. nä. verkligen inte!
8.?
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - ointressant att veta ;P.
10. Har du kysst någon idag? - Nä.

Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Jorå!

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - De är lika bra!
3. Hur många syskon har du? - Två 
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Godnatt.
5. Hur många ställen har du bott på? - Haha. Samma ställe alltid än så länge ;P.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? - Ingen!
7. Vilken familjemedlem är snällast? - Vet inte riktigt.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Med Sanna, jadu, det var när vi festade ihop senast.



Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? - Det var ett tagsen.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Hannah min brevvän hihi!
3. Kompis som du har känt längst? - Anna är väl en utav dom :).
4. Vem känner dig bäst? - Ingen aning.
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Haha,aldrig! :)

Kläder:
1. Vad har du på dig nu? - det ser ni ju på måndagens klädsel, har fortfarande det på mig.

2. Har du bytt om idag? - Ja.
3. Favorittröja? - Vet inte riktigt.
4. Klädesplagget på andra könet? - Skjorta är ju tjusigt.
5. Har du gett bort kläder någon gång? - ja, många gånger.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - flera gånger.
7. Vad använder du för skor? - just nu mina röda tygisar.

Catrin Garderobstankar

Kul lista!



Aboslut, Jag ska sälja av mina kläder på Tradera så jag hojtar när det är dags om du är nyfiken.

2011-05-10    12:27:21    http://garderobstankar.blogspot.com/
magasinprojektet

gillar din header

2011-05-11    13:12:07    http://magasinprojektet.blogg.se/
siri magnusdotter

tack för komplimang och kommentar. är så himla dålig på att svara på sådant, trots att jag tycker det är viktigt och blir så absurt glad. tackskaruha. pus

2011-05-11    21:11:49    http://sirimagnusdotter.blogspot.com
fredrika

åh snor denna! :) fin blogg!!!!



tjing

2011-05-12    21:02:36    http://telgeflicka.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback