En lista när jag egentligen borde plugga.... Men jag vet ju vad jag ska skriva så då "råkar" jag skjuta upp det ännu mera till i morgon...

2011-05-18 | 00:12:41 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Jag tror jag börjar bli lite less på pluggandet. Fast jag är ju snart färdig. I morgon ska jag göra ett bra referat och skriva klart om filmen. Vet ju vad jag ska skriva och sådär åtminstone. Så det går nog bra. Men i morgon ska jag fika med en vän. Det blir trevligt! Alldeles för längesen jag umgicks med någon nu känner jag. Hoppas studiebesöket på invandrarbyrån går bra på torsdag också! Men gör det nog. Bara man har något vettigt att skriva sen också hehe.

Jag har insett att min senaste kyss…var mysig med en snygg kille på efterfest efter umeå open. men nu var det alldeles för längesen man kysste någon heheheheh.
Jag lyssnar på… massa olika på spotify men just nu Säkert.
Jag mår bäst när jag… mår bra och bara njuter av nuet och inte tänker för mkt.
Stockholms bästa stadsdel är… Södermalm tror jag.
Den bästa krogen heter… Ingen aning... för jag går aldrig på krogen och vi har inte så många bra ställen här.
Jag pratar… i sömnen
Jag älskar/tycker om… choklad
Min bästa vän(ner) är… ett par bra personer :)
Min första riktiga kyss… var i ett klassrum
Jag avskyr när folk… gör fel
Kärlek är… förvirrande
Någonstans, tänker någon… "Man kanske skulle tagit en dammsugare till kaffet"
Jag kommer alltid att vara… Knäpp
Jag är hemligt förälskad i… Han som bygger höghus åt grisar
Sist jag grät var… hm.. kommer inte ihåg!
Min mobiltelefon är… Inte helt hel
När jag vaknar på morgonen… är jag alltid superhungrig
Just nu tänker jag på… höghus åt grisar! haha
Bebisar är… Häftiga!
Homosexuella är… som vem som helst
Ikväll ska jag… Åka hem och fixa inför rättegången imorn
I morgon kommer jag… Vara på rättegång som sagt
Jag vill verkligen… ha en gris!

Jag pratar…alldeles för mycket....
Jag älskar/tycker om… Te :)
Min bästa vän(ner) är… jag har ju inga bästa vänner utan jag tycker om alla mina vänner lika mycket och de är väldigt bra personerna allihopa!:)
Min första riktiga kyss… det vet jag nog inte. men i en busskur tror jag det var. om jag tänker rätt. minns faktiskt inte.
Jag avskyr när folk… är dryga och tror att de har rätt hela tiden.
Kärlek är… jobbigt och svårt men dock så underbart när det funkar.
Någonstans, tänker någon… att den personen mer än gärna skulle kramas med någon just nu. men vem säger jag inte!
Jag kommer alltid att vara färgglad.
Jag är hemligt förälskad i… Ingen alls. Men finns väl nån som man gärna skulle träffa utan att behöva vara förälskad i den då alltså.
Sist jag grät var… I lördags...
Min mobiltelefon är… gammal.
När jag vaknar på morgonen… somnar jag alltid om typ. hahaha.
Just nu tänker jag på…  att jag borde plugga. men ändå gör jag en lista istället. hallå. eller att jag borde gå och kissa haha spännande va? Ibland är man lat.....
Bebisar är… söööööööta!
Homosexuella är…  precis som jag :).
Ikväll ska jag… ja, det är ju natt nu, läsa bloggar och sånt trevlarns, kanske skriva ett mejl, kanske titta på nån serie, kanske plugga lite, lyssna på fin musik.drömma vidare.
I morgon kommer jag… fika, plugga och ha en bra dag hoppas jag :).
Jag vill verkligen… hångla lite kanske? :) det är ju alltid mysigt liksom. Eller göra ett riktigt loppisfynd snart? ;)

Catrin Garderobstankar

Hihi, vad bra att du gillade det. Och du har alltis så roliga listor! :)

2011-05-18    16:04:34    http://garderobstankar.blogspot.com/
Embla

Tacktack, det ska jag!

2011-05-18    20:00:27    http://sotvatten.blogg.se/
Devinia Euvel

sv; Dyker det inte upp något viktigare så kommer jag att vara där. :D

2011-05-18    20:54:30    http://devinia.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback