Söndag

2011-03-20 | 22:44:54 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
Jag har en massa inlägg som är utkast, säkert 3-4 stycken. Kanske publicerar de någon gång. Kanske inte. Men den här helgen har inte vart särskilt spännande. Både idag och igår har jag städat i Sannas gamla lägenhet, oj,oj, det är mer att göra än vad man tror. Men nu är det pyttelite kvar som ska göras nästa Söndag. Så det är ju bra i alla fall. Såg på sista avsnittet av Solsidan ikväll, så himla bra var det :D. Sen har jag mest pluggat och sådär. I morgon har jag det läskiga slutprovet och det är lite saker som inte vill fastna i hjärnan, tur att mycket mer än hälften vill det i alla fall. Ska läsa lite bloggar nu och sen ska jag läsa igenom alla uppgifter jag gjort igen.

I morgon ska jag kliva upp vid 9 också så jag hinner läsa igenom allt igen innan jag ska intill stan halv ett för att göra det. Jag hoppas på det bästa, men jag hoppas inte för mycket heller. För då blir man bara besviken.

Min morfar är superdålig just nu och de tror inte att han har länge kvar. Det var ju ganska väntat. Med tanke på att han har haft hudcancer i över 2 år nu. Jag hoppas han slipper lida allt för länge till i alla fall.

Jag känner mig lite nere, men så är det ibland.  Så mycket tankar som snurrar omkring just nu.

I veckan måste jag boka en syotid på komvux så jag kan prata om olika konditoriutbildningar, eftersom jag tror de bör veta ganska mycket i alla fall. Sen måste jag komma ihåg att gå till Studieplus och göra lite andra saker, som ett bra cv. Ska inte göra allt till veckan men lite saker ska jag göra i alla fall. Sen blir det Begravning på Fredag för Farfar. Veckan som kommer. Kommer det vara fullt upp. Den kommer gå snabbt. Känner jag på mig. Så mycket som ska göras då, både som måste göras och som jag ska försöka ta tag i.
Måste göra klart inlämning ett också i msk=människan socialt och kulturellt.

Nu blir det lite bloggläsning, sen lite mer pluggning innan sömnen faller in. Om inte allt för lång tid. Så trött som jag är. Man blir trött utav att städa!
Bjuder på den här gamla bilden för att inlägget inte ska bli helt bildlöst :).

catarina

synd om din morfar :( cancer är förskräckligt.



håller alla tummar för dig imorgon!



& jag ska också försöka vara lite mer produktiv veckan som kommer.



<3

2011-03-20    23:12:47    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Alma

Nowhere Boy är verkligen jättebra! Tyckte den var lite seg, men jättebra.



Och fy så synd med fin morfar och farfar:(

kramar<3

2011-03-21    08:14:13    http://marsipanrosor.devote.se/
Li

Åh men jag tycker det är jättefint att du kommenterar. Tack snälla!

2011-03-21    08:31:15   
Malin

Åh jag håller tummarna för din morfar! Och håller tummarna för dig på slutprovet, men det kommer att gå finfint tror jag! :) Hoppas din dag blir fin, trots alla tankar. Kram

2011-03-21    09:21:52    http://cielrose.blogg.se/
Malin

Så otroligt fin bild! :)

2011-03-24    08:37:33    http://cielrose.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback