Dag 2,favoritpryl(ar)

2011-03-10 | 21:47:03 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Nu blir det som Devinia, det blir flera istället för en och jag har ännu fler favoritprylar också!
1. Eftersom jag skriver mycket brev så är det alltid kul när man har fyndat brevpapper på tradera och får skriva på det för en gångs skull istället för vanligt papper eller färgat papper. Det här är mitt senaste fynd hihi!
2. Parfymer så man kan dofta gott, här är en som doftar blåbärsmuffins, sen har jag vanilj,hallon,persika, körsbär och björnbär också, typ såna där supersmå från Yves Rocher, men snart är vaniljen slut i alla fall, de räcker ju hur länge som helst :).
3. Mina nagellack, har ju alltid målade naglar! :D. Det är alltid kul att köpa nya och sälja bort lite också+ slänga ibland med, de som blivit dåliga eller så.



4. Min bästa vän mp3n! <3



5. Vattenkokaren, eftersom jag älskar te!




6. Pappas musikanläggning ;) så man kan lyssna på grym musik, han har bra musiksmak också, en massa bra skivor brukar jag lyssna på!

Sen har jag såklart fler favoriter också.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback