Hundisen som har fått blivit duschad och borstad ligger i soffan och myser.

2011-01-12 | 22:28:43 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Råkade ha nån konstig inställning på kameran så första blev mörk och eftersom hunden alltid ligger i soffan och jag inte kunde torka henne helt torr, hon har ju så himla tjock päls eller hur man ska säga, så blev det badlakan där för att hon inte skulle blöta ned helt hehe, ser ni vad fin hon är? Värsta glansig :), det var grymt mycket hår som försvann när jag borstade henne och nu luktar hon gott hundschampo också hihi.

maja.

åh tack vad snällt! vad glad jag blir.

2011-01-13    11:42:33    http://maajis.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback