Jag skrev ett blogginlägg och raderade. Men i alla fall jag orkar inte blogga just nu. Men när inspirationen faller på igen. Ska jag göra det.

2011-02-19 | 01:31:52 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Men nu ska mitt osminkade jag krypa ned i sängen i alla fall och jag var bara tvungen att ta bild för att se att mitt hår är fint och inte fett eller så. För det är nämligen aldrig fett. Men det såg fett ut här. (Mitt hår ser sjukt slitet ut på dessa bilder, men de är blixten och jag ska sluta klaga på alla bilder och sånt fånigt!)
På den här bilden fikar jag med Catarina och är glad i magen. Det var en fin dag men jag var inte så fin, men det spelar ingen roll, för dagen var himla fin, bara jobbigt att åka hem igen. Fotograf:Catarina. Ska förresten blogga mer om min resa senare.
Puss och Godnatt!

catarina

ser framemot att läsa om resten om din resa även om du berättade en del :)

& så himla fin är du, fina kläder!

2011-02-19    11:00:41    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Angeliqa

Försök ta det lugnt och bara vara. Bloggen finns ju kvar när du blir inspirerad igen :)

2011-02-19    22:58:06    http://sopnedkast.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback