Utmaning

2011-12-01 | 22:41:34 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Fick en utmaning av Erika
Utmaningens villkor:länka tillbaks till den du har fått den av,fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1.När ingen ser eller hör mig… skriver jag brev, läser en bra bok, läser bloggar eller kanske kikar på tv. Inget spännande alltså.
2.Jag går aldrig hemifrån utan… läppbalsam, är man beroende så är man haha.
3. Min blogg heter som den gör för att… jag vet inte, jag tyckte väl popflickan passade mig bra eftersom jag lyssnar mest på pop typ. Fast nu tycker jag namnet är lite töntigt faktiskt hah.
4.Om jag vågade skulle jag… åka till paris eller london själv och åka på en spännande resa och upptäcka världen, fast skulle ju behöva mer pengar för det också.
5..Om tio år kommer jag att... ha ett bra jobb som kock hoppas jag, bo i en fin lägenhet eller kanske i ett hus, ha ett fint förhållande och kanske ha ett litet barn och en hund hihi.

Olga

sv: Åh, julkalendern är fantastiskt tycker jag. Älskar den! Bästa på hur många år som helst!

2011-12-02    12:26:37    http://beyondthis.blogg.se/
Louise

önskar dig en trevlig fredag ! :)

2011-12-02    15:48:49    http://bylouiseelinor.blogg.se/
Louise

tackar :)

2011-12-02    17:54:15    http://bylouiseelinor.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback