Mina julklappar, jag hade visst varit snäll i år också! =)

2011-12-25 | 00:59:48 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Den här fick jag och Sanna tillsammans av Elin, så smaskiga är dem mums!
Saltön, fina soppskålar med recept på och allt, smaskens te av familjen och det andra man ser är av fina vänner som skickat paket :) hihi.
Mumsigt läppbalsam av min fina vän Sofia och tjusiga ringar, hjärtat av min syster Elin.
Fick så fina julklappisar som vanligt! :) Hihi. Smaskens te mitt favoritte åh, hallonlakrits te, mumin muffinsformar.
av  Catarina, Av Lenita fick jag tjusiga underlägg att ha glas eller muggar på+ den där tjusiga tekannan att ha tepåsen på och sen fick jag resten av familjen, älskar duschkräm och body lotions som luktar mums fast de ska ju lukta mums såklart tycker ju jag och jag skulle gissa att de där är himla bra också!

Av Sannis fick jag bästa nagellacken i tjusiga färger och såna där gosiga värmare.



Fick en ny gosig pyjamas också, dock inte i flanell men en sån får jag köpa någon annan gång hihi. Den är blommig och det är ju det bästa. Blommigt skare va! Fniss.



Fick en bakbok också, hur gosig som helst, pappa hittade en del mysiga och fina julklappar på Second Hand, alltså Second Hand är ju bästa grejen! :)



JAG FICK RADION!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3 DEN LÅTER JÄTTEBRA OCKSÅ KAN MAN SÄTTA IN TYP MP3 ELLER SÅNT OM MAN VILL LYSSNA PÅ DET I RADION, AS COOLT! ALLTSÅ SÅN KABEL, DET LÖNADE SIG ATT SKRIVA SIFFROR PÅ DET JAG VILLE HA ALLRA HELST HIHI, MINA FÖRÄLDRAR ÄR BÄST! <3<3<3 DEN SKA FÖLJA MED MIG I MÅNGA ÅR! :D

Lenita

åh, vilka fina klappar du hade fått! hoppas du tyckte om mina också. jag gillade dina! mascaran var ju superbra, och ringen & brevpapprena jättetjusiga! tack så mycket :) kramar! <3

2011-12-25    01:37:25    http://sovjetiskgalax.blogg.se/
andreas

vilken fin hund.

skulle också vilja ha en så hund!

2011-12-25    16:20:39    http://addan.blogg.se/
Erika

Vilka fina juklappar du fick! Radion är jättejättefin :)

2011-12-26    07:00:10    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback