En fredagslista

2011-12-09 | 18:38:52 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer

Vad åt du till frukost?
Drack Wildberries te, åt en smörgås med smör och ost som var ett grovt bröd och tunnbröd med smör och ost.

Vad har fått dig att skratta idag?
Har inte skrattat idag. Men kanske gör vem vet.

Vad har du på dig just nu?
ett skönt linne, gosiga sockar, mina favorit tights och min stora tjocka mysiga tröja och trosor såklart.

Hur ser resten av dagen ut?
Se på julkalendern snart snart, dricka mer te eller glögg, se på mer tv program.
Vad händer ikväll?
Ska bara ha det mysigt med tv-tittande och se ett program på svt play, kanske se någon film, dricka te och glögg, ha ljus tända och kanske sitta här lite till. Slapp kväll helt enkelt. Åka och handla mat också och lite fredagsgott kanske =).

Och på lördag?
Plugga, kanske baka något, fara på stan kanske. 

Och på söndag?
Åka hem till Erika på Adventsfika och kanske plugga lite till.

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
Inget särskilt. Eller jo att jag kommit in på kurser till våren! =)

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Vet inte.


Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
"max är gott, shit, det var längesen, blev sugen nu ;), det regnar här.....massa. Regn,regn. Skönt med helg:)"

"Ja, himla skönt att slippa vänta till nästa år, han är snäll han wolfgang."

"hej,vilket himla väder, tror inte jag vågar mig ut på vägarna idag. vi kan ju skriva hemma och sen gå igenom det nästa vecka när vi träffas? wolfgang svarade att vi fick göra om gelatinet hemma också".

Spännande sms ;P.

Vad dricker du i helgen?
Te, glögg, vatten, juice kanske eller saft? Får se vad jag dricker i helgen.

Bästa julklappstips?
1. Något man har gjort själv.

2. En korg med en massa godsaker och fina saker.

3. Något fint från Second Hand kanske?



Anna T

sv: Tack söti ^^!

Fin lista!

2011-12-09    23:59:45    http://annatjernstroms.blogg.se/
catarina

sv. tack!:-)



i hope so too...

2011-12-10    12:37:04    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback