Idag köpte jag mig ett par tygisar och blev lite fattig och hej lite stavfel och fult skrivet, men jag orkar inte ändra... haha.

2011-04-14 | 23:09:33 | Direktlänk | Blandat | 5 Kommentarer
Ett par fejkconverse. Hade jag haft pengar hade jag köpt ett par riktiga converse. Men jag har inte råd så då fick det bli ett par fejkisar. Ska nog köpa fler i någon annan färg senare och en sula inuti skon fick det också bli. Så man inte får så ont i fötterna. Senare när jag har mer pengar någon gång måste jag köpa ett par joggingskor också, så man kan bli ordentligt hurtig. Vill börja jogga och ta långa,långa promenader runt sjön. Men jag hoppas jag hittar ett par joggingskor på rea någon gång! Ska köpa ett par billiga skor från h&m också men med sula i också! Så man kan variera sig lite :)

Senare måste jag börja simma också. Så man kommer i form! Har inget vettigt att blogga om så jag bloggar om mina nya skor. Vet inte hur intressant det är på en skala men ändå.

Ska klaga lite också. Sen glömde jag mina superhalsisar hos min syster med, drygt. Får köpa nya eller hämta dem någong dag hehe, det var såna från apoteket, som var grymmers! Jag har hostat typ hela dagen och när jag hade ätit frukost och ta hostmedicinen så blev det så äckligt i halsen så jag hostade så jag spydde.... Sen åt jag igen och spydde igen... Fyfan. Så sjukt hemskt att hosta så man spyr. Nu är det bättre i alla fall och jag har fått behålla all mat. Promenixade på stan med finaste Sanna idag, det var himla fint väder, jag köpte grejor till farmor som hon ska få på söndag och sen åt jag middag hemma hos Sanna. Himla fint sällskap! :)
Till helgen borde jag plugga också. Nu ska jag nog snart sova. Blir så himla trött utav min förkylning. :/ Hoppas jag blir frisk snart!

Puss!

Lovjo

Nu kom jag ihåg att jag skulle kika in och säga halloj! Kul att skymta dig där på umeåopen, tänk vad världen är liten. Blev du också sjuk efter festivalen? Jag låg i feber flera dagar efteråt. :(

2011-04-14    23:28:09    http://lovisajo.blogg.se/
Catrins Garderobstankar

Ja tänk så mycket godare det smakar att äta ute!

2011-04-14    23:41:30    http://garderobstankar.blogspot.com/
Säl

Fina! Typ sådana hade jag förra sommaren. :)

2011-04-15    12:14:59    http://moodfortotalwar.blogspot.com
Victoria

Åh, snyggt till blåa jeans :D

2011-04-15    13:13:27    http://frukostera.blogg.se/
¤

Det finns oftast finare färger bland fakisar

2011-04-29    00:10:35    http://expectopatronum.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback